יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

מין אוראלי עם גרמניות

סרטי סקס אוראלי עם רומניות לדבר על משהו על זה אבל ידעתי שאני אהיה קרוב לוודאי לזיין כמובן שבשלב מסוים המפקד ביקש ממני לקבל על ארבע על הרצפה לפשל החצאית הסכמתי לבקשה שלו וסיפק החורים שלהם לשימוש הם כל זיין אותי פעם בתחת ואת הכוס ואתבאותו ערב המפקד באמצעות העובדה שאתה בתחפושת הוא בא לבית שלנו עם בנו הם זיין אותי כמה שעות ואז הוא נעלם אלכסנדר בנו סשה שלו זיין אותי כמעט עד הבוקרואז בבוקר באו שוב את המפקד הוא חזר לטייל עם הכלב אוריון הכבשים שלו והחליט ללמוד הרבה ככל אנחנו עושים עסקים כפי שאתם יודעים הוא שכנע אותי לשכב תחת כלבו אוריון היה כלב גדול כל כך אני יכול לראות זאת בבירור מתחת אותו בהצטיינות מאז הכוס שפיתחתי במשך הלילה לאחר כמה ניסיונות אביה של סשה עבד התחת שלי שם הוא סיים כבר בשבועוחצי אתה הופך למפקדהגדוד סגן הכרויות מבוגרים אתה יכול הכרויות מהירות לדמיין מה שהרגשתי הקשבה לסיפור נזכרת איך הייתי בהתגוננות עד נטשה שלי למצוץ אלוף עם השולחן רק לחלק מאיתנו רק אז לא יכולתי הכרויות מיניות לראות את ראשה עולה ויורד בקצב מעל מפשעתו זה כבר למעלה משישה חודשים נודע לי כי הוז אשתו החטיבה שליבאופן ספציפי אני למד כי כמעט כל הנשים פיליפיניות מציצות בצריף מיוחד שלנו למעשה החלק שלנו לזיין מהצד פשוט יותר של מישהו של מישהו פחות בכל מקרה דרך מפקד הלך דצמבראני הייתי סגן מפקד גדוד העבודה החינוכית חייבת להישאר כדי הכרויות סטוץ לחגוג את השנה החדשה בצריףכדי לראות אם אפשר לומר