יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

מין אוראלי עם גרוזיניות

מין אוראלי עם טורקיות אותה עם הרצון ואת אנחות כבר נשלט לחלוטין על ידי התודעה אלכס נגע הלשון על הדגדגן האהוב הכרויות לדתיים הוא היה מוצץ נושך סטירות להסיר בעדינות ערוותה טעם של מים הקיפו את ראשו לבסוף האישה נשבר כמעט תלוי על ידיו כבולות התעלפה האיש הרים את מבטו מן השפתיים של ליסה צופה אורגזמה חזה פנים אדומות גופו נדרך מהבקבוק פרצו בבכי האישה רופס והחל הכרויות ללסביות ליפולמלטף את גופה וניסה מתאפקת פעולה החלטית חבר הגברים היה מוכן להמשיך את המשחק אבל רצתה לתת אלכס סיכוי להגיע אהוב ברצינות חשבתי סקס אוראלי עם טורקיות את אותו בור שבו לביקור הראשון הוא היה הולך לנסות הכל אבל עלתה השאלה של היכן להתחילליזה אני רוצה לבחור איפה להתחיל איפה אתה הכי רוצה לבואאני רוצה את כל זה אבל לא נוותר ואת התחת אתה בא בתחת שלי? אנאוואו אני לא יכול להתנגד לבקשה לאישה אך כעת שואלים אותי עדייןבבקשה טוב לקחת אותי בתחת נו בבקשהזה חיזק את דבריו מפציראליושה לא יכלו לעמוד הוא רכן מעל פי הטבעת שלה וליקק את לשונו בתחילה ולאחר מכן ניסה להיכנס פנימה את לשונה עם בקושי הרים את מבטו ממנה לקח לשימון בשפע מזג לה חור הנחשק ליסה שכב דרוך רגליו והשליך הכרויות לסטוץ אותם בנפרדלאט החלו להציגזין בתחת שלה לא היה עדיין חזק הכרויות לסטוצים מאוד הוא חלק ולאט לאט דחף את הראש פנימה והוציא שוב מנסה לפתח הפתיחה הנחשק על גודלו ליסה לבסוף נרגעה ונתנה לו בפנים האיש החל לנוע באופן פעיל יותר וברור יותר הגוף של האישה התעוות תחת המתקפה שלו זרועותיה היו מתוחות מנהיג הכנופיה ליסה אונים אדם הוא משך אותה אל חזהו מנסה לכפות עוד יותר