יום חמישי, 5 במאי 2011

5 טיפים איך להיות אומן סקס

המיני מרות יש היבטים מרכזיים אשר עשוי להיות היגיון, אבל הם צריכים להיאמר ו הבינו. להלן מוזכרים בתחומים שונים שצריכים עבד על והם צריכים להיות אחריה באדיקות במשך מינית Mastery.

1. עצמי

החלק התעלם ביותר בכל הדיונים מינית היא העצמי. איך אתה מרגיש לגבי זה ומה התמונה אתה לשאת על עצמך. הדבר צריך הרבה כל מרות יהיה האגו (העצמי) במרכז. הדרך שבה אנו תופסים את עצמנו היא כיצד אנו פועלים. זהו מקש אחד צריך לזכור.

2. הגוף

גוף בצורת במובן המיני הבסיסי המבקשים הכלי. זה צריך הקורה עם זוהר. גוף בריא ובכושר מה אחד צריך ניסיון חיים מועשר מינית. אני יודע שרבים מכם שקראו את זה ייקח אותה כמובן מאליו. אבל תאמין לי להתאים יותר אתה יותר הנאה תוכל לתת לשותף שלך.

3. טבעי מפעילים

יסוד יודע איך של הנאה חושנית נשית וכיצד הם תופסים את זה ואת רוצה ממך היא המפתח השלישי ל Mastery. לדעת באיזה חלק של גופה כאשר נגע בחושניות מעוררת אותה. לראות איך היא מגיבה למגע שלך נשיקה. תחזיק בידיה את האחיזה ואת המאצ 'ואיזם חשובים מאוד כדי לגרום לה להרגיש נשלט. היא אוהבת אותו.

4. המיני אמון

את אמון עושה דבר מסוים מתפתח באמצעות תרגול. אני עדיין צריך לפגוש את כל מי שהיה מסוגל לבצע הכי טוב שלו עם בן זוגו מן המופע הראשון עצמה. אתה צריך מטרות קטנות. ראשית אומר לך תנסה להשתלט על המשחק המקדים, ואז בתנוחה המיסיונרית ואז מין אוראלי אישה על המיקום העליון. הלאה וכן הלאה.

5. חדשנות

אתה צריך לעשות משהו שונה כל הזמן. תן ליצירתיות שלך לדרוס גם כאן. להיות הרפתקנית. לנסות מקומות חדשים לחקור את האפשרויות של קירבה רגשית בשלבים שונים. עבור למשל קרב יכול לשמש כדי לחקור את האפשרות של מין מתח להקלה.

עם אלה נשק בארסנל אתה בטוח להשתלט על האמנות של הנאה מינית.